webových stránek
Publikováno 08.12.2012 v 23:29 v kategorii Novinky, přečteno: 49x
Zpětné odkazy, anchor text
Delší čas byly (a pořád jsou) Podmínkou seo, či spíše, faktory ovlivňující hodnocení webu a tedy i jeho místo ve serp, linkbuilding, keywords, anchor text, authority. Ve běžném pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem na prvním místě. Na druhé straně nyní už bude jasné, že váha anchor textu v odkazech ztrácí svou cenu - verifikovaný pravdivý údaj. Vliv anchor textu se snižuje z příčin jeho snadné manipulace a google se snaží takto omezovat účinek optimalizačních technologie. Máme možnost spatřit, že google klade hlavně maximální důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, kocitaci. Dělat zpětné odkazy je namáhavé, lidé (patrně) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz