SEO, zpětné odkazySEO, backlinks

webových stránek

Publikováno 08.12.2012 v 23:29 v kategorii Novinky, přečteno: 49x

Vytvořit opravdu skvělý web, ale není úplně triviální. Správně pracující web musí dodržovat alespoň pár základních pravidel. Počínaje logickým umístění ovládacích prvků, přes vhodné texty, nepřeplácanou grafiku, optimální strukturu atd. Myslet si, že požádáte kamaráda nebo jeho studujícího syna aby Vám v základním html kódu splácal web, určitě už nikdo nemůže. Obraťte se raději profesionální tvůrce www stránek, ti jistě sledují nejnovější trendy a potřeby svých zákazníků. Pokud Vám nevyhovuje realizace webových stránek přes firmu, která vše zajistí, můžete se s klidem oslovit konkrétní odborníky jako jsou grafik, copywriter, SEO analytik, linkbuilder, kodér, programátor.

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDelší čas byly (a pořád jsou) Podmínkou seo, či spíše, faktory ovlivňující hodnocení webu a tedy i jeho místo ve serp, linkbuilding, keywords, anchor text, authority. Ve běžném pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem na prvním místě. Na druhé straně nyní už bude jasné, že váha anchor textu v odkazech ztrácí svou cenu - verifikovaný pravdivý údaj. Vliv anchor textu se snižuje z příčin jeho snadné manipulace a google se snaží takto omezovat účinek optimalizačních technologie. Máme možnost spatřit, že google klade hlavně maximální důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, kocitaci. Dělat zpětné odkazy je namáhavé, lidé (patrně) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz

Video Co-Occurrence